6 reaktioner på ”132. Tänkvärda historier på internet

  1. Haj! Gick o lyssnade på era gamla avsnitt från när Astrid var i mexico o blev så jävla pepp på min resa till mexico i oktober! Astrid, vilka places vare ni hängde på? Har du nå tips på nå softa öar eller byar/städer/skjul*hehe*? Vi landar i Cancun!
    Förövrigt har ni en jävligt go pod som alltid får mig på rajtanhumör. Hoppas jag ramlar in i er på nåt sthlmsrave i framtiden! Pöss

    • hallå vad kul med mexico !! extremt soft land på alla plan alltså. har lite svårt att komma ihåg insåg jag nu, men TULUM var fan mitt absoluta favoritställe. så bra vibe man vill aldrig lämna. just cancun kan du hoppa, ganska osoft stämning. ang öar så åkte vi till både holbox och mujeres. de va nice på olika sätt, mer socialt på mujeres. på holbox var det mindre turistigt men samtidigt sjukt många romantiska par… men samtidigt mer oförstört så svårt att säga vad som är bäst. om du drar till mujeres bo på poc-na hostel!!!! boka i tid för det var suuperpopulärt, vi fick bara bo där typ två sista dagarna men det var utan tvekan roligaste stället att hänga på. Men serri TULUM is the place to be, roliga fester där man faktiskt lär känna locals och inte bara massa backpackers.. juste! sen åkte vi till laguna bacalar! riiktigt nice ställe som låg runt en stor lagun, där tältade vi !! så nice. ok lite lalliga tips men det är detta jag kommer ihåg haha, ha världens bästa resa!!! <3 astrid

  2. Hur ser de där sökningarna ut som Ingrid pratar om i början av avsnittet? Har du några exempel? Liiite nyfiken.

Lämna en kommentar